Ćwiczenie na brzuch pilatesowe „Hundred”

Ćwiczenia na brzuchMy indianie mamy ten problem z wystającym brzuszkiem, nawet jeśli ogólnie jesteśmy szczupłej budowy. Ma to związek z tym jak i co jemy oraz z brakiem aktywności fizycznej. Większość ludzi myśli, że trzeba chodzić do jakiejś drogiej siłowni albo robić po 100 brzuszków codziennie, żeby uzyskać płaski brzuch. Ale prawda jest taka, że wszystko zależy od jedzenia zdrowej żywność, uprawiania jogi i stosowania kilku prostych ćwiczeń,opisanych na dole:

Ćwiczenia na brzuch – Podnieś się i zrób skręt

To ćwiczenie pilatesowe doskonale wysmukli twoją talie i zredukuje tkankę tłuszczową na brzuchu.

-Połóż się na plecach na macie do jogi. Połóż ręce na karku, podnieś się i przekręć górną część ciała na bok, następnie dotknij łokciem przeciwległego kolana.

-Zrób wdech i opuść ciało z powrotem. Tak wlasnie działają ćwiczenia na brzuch

-Na wydechu, podnieść ciało i zrób to co poprzednio tylko z drugą stroną, zrób wdech i wróć do pozycji wyjściowej

-Kiedy lepiej zapoznasz się z tym ćwiczeniem, możesz przyspieszyć tempo jego wykonywania

-Staraj się, żeby twoje mięśnie brzucha były cały czas napięte; oddychaj przy tym głęboko

To ćwiczenie wzmocni dolne mięśnie brzucha, a nawet dolną część pleców. Należy powtarzać ćwiczenie przez 30 sekund za jednym zamachem.

Deska

-Połóż się na brzuchu, a następnie podeprzyj się na dłoniach i stopach.

-Ponieś kolana z podłogi.

-Napnij mięśnie brzucha i oddychaj głęboko. Postaraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenie  na brzuch pilatesowe „Hundred”

To klasyczne pilatesowe ćwiczenie działa na mięśnie brzucha i wzmacnia plecy.

-Połóż się na plecach, unieś lekko nogi.

-Podnieś ramiona, głowę, szyję i klatkę piersiową, uważając, żeby nie obciążyć szyi, ale napinając mięśnie brzucha.

-Wykonuj ruchy rękami w górę i dół.

-Wytrzymaj w tej pozycji przynajmniej 50 sekund.

Statyczna poza tygrysa

-Połóż ręce i kolana na podłodze. Jest to pozycja wyjściowa.

-Teraz unieś jedną nogę i przeciwległą do niej rękę. Wytrzymaj w tej pozycji przez czas 3 głębokich oddechów.

-Wróć do pozycji wyjściowej, zmień nogę i rękę na przeciwną.

-Możesz spojrzeć w dół na matę, podczas wykonywania ćwiczenia, żeby utrzymać kręgosłup w linii prostej.

Ćwiczenia na brzuch – Skręty tułowia w pozycji siedzącej

-Usiądź na podłodze i skrzyżuj nogi

-Połóż jedną rękę na biodrze, a drugą na kolanie

-Zrób skręt tułowia tak, aby spojrzeć za swoje ramię. Zrób głęboki wdech i wydech.

-Następnie zrób skręt w drugą stronę. Cały czas oddychaj głęboko.

 

Uważaj na pokarmy, które spożywasz

odchudzanie tabletki fitnessPrzeciwutleniacze zawarte w wielu produktach roślinnych takich jak czarne jagody czy organiczna czekolada zwalczają uszkodzenia komórek spowodowane przez niestabilne cząsteczki tlenu nazywane wolnymi rodnikami. Wolne rodniki, które spożywamy w gotowanym jedzeniu i zanieczyszczonym powietrzu ( pomijając pozostałe źrodła ), są główną przyczyną starzenia. Dieta bogata w świeże pożywienie może na trochę zastopować ten proces.

Uważaj na pokarmy, które spożywasz

Jednym z najlepszych powodów do przejścia na wegetarianizm jest to iż wegetarianie mają 40 % mniej ryzyka na zachorowanie na raka. Jest wiele wyjaśnień na takie statystyki. Wegetarianie zwykle pozostają szczupli, a otyłość jest jedną z przyczyn zwiększenia szans zachorowania na raka. Wysoka zawartość błonnika w produktach roślinnych przyspiesza ich trawienie przez organizm co zmniejsza ryzyko raka okrężnicy. Dieta bogata w tłuszcz i produkty zwierzęce zwiększa ryzyko raka, przede wszystkim piersi – ze względu na jego wpływ na hormony.

Odkąd dowiedziono, że zwierzęta zatrzymują toksyny które spożywają, w swoich tkankach, mleko i mięso jest o wiele bardziej toksyczne niż produkty roślinne. Ryby zawierają alarmującą ilość rtęci; FDA zaleca jedzenie ryb nie więcej niż 2 – 3 razy na tydzień. EPA donosi, że 95 % narażenia na dioksynę, niebezpieczną truciznę, pochodzi ze zjadanego przez nas mięsa, ryb i nabiału. Produkty zwierzęce mają również wysoką zawartość pestycydów, środków chwastobójczych, antybiotyków oraz hormonów.

Inne sposoby na niż tabletki na odchudzanie

odchudzanie cwiczeniaHej Witajcie po krótkiej przerwie. Dziś mam dla Ciebie pare rad jak sobie ułożyć wszystko tak, aby zrzucać kilogramy nawet bez preparatów takich jak tabletki na odchudzanie.

Zaczynamy!

Sposoby inne niż tabletki na odchudzanie

  • Poczuj miłość EVOO: Oliwa z oliwek extra virgin jest jednonienasyconym tłuszczem, który jest niezwykle skuteczny w obniżaniu cholesterolu i ryzyka chorób serca. Ktore jest podwyższone przez tabletki na odchudzanie.
  • Oliwa jest niezwykle wszechstronnym składnikiem w gotowaniu! Bądź jednak ostrożny, nie możesz przekroczyć ilości 2 łyżek na dzień!
  • Sięgnij po coś greckiego: Oprócz tego, że są bardzo wygodne, kubki jogurtów greckich są idealną pożywną przekąską. Greckie jogurty mają mnóstwo wapnia, który jest korzystny dla kości i zębów oraz witaminę D. Zawiera także probiotyki, które wpływają korzystnie na zdrowie układu pokarmowego, jest bogaty w białko i ma znacznie mniej cukru niż normalny jogurt naturalny. Podobne działanie mają tabletki na odchudzanie
  • Odwagi: Znany ze zwalczania wampirów, czosnek jest także zdrowy na serce, Więc następnym razem kiedy zwrócisz się po ciastka z cukinii, upewnij się, że jesz coś co napewno obniży cholesterol, ciśnienie krwi i ryzyko zawału serca.
  • Przyjmowanie kalorii w postaci płynów jest tak szybkie i proste, że to nie możliwe, aby brać je na poważnie. Często ludzie spozywają przez cały dzień wiele napoi, nie zdając sobie sprawy mogą spożywać 45 procent ich dziennego spożycia kalorycznego. Ćwiczenie i dieta moga być nie wystarczające jeżeli nie zwrócić uwagi na płyny, które przyjmujesz. Jeżeli zastanawiasz się dlaczego nie możesz schudnąć, nawet jeżeli ćwiczysz i jesz właściwie, odpowiedź może być w napojach. Mimo to, istnieje kilka sposobów, aby cieszyć się poranną latte bez przybierania na wadzę. Oto kilka skutecznych wskazówek, które pomogą Ci dokonać lepszych wyborów. Często tabletki na odchudzanie wcale nie są tym najlepszym.
  • Sprawdzaj swoją wodę. Dziś coraz więcej osób zamienia zwykłą wodę na wody witaminowe lub smakowe, napoje dla sportowców, czy inne, które obiecują dodać energii i nas odżywić. To o czym nie wspomni reklama to ilości cukrów i sztucznych substancji słodzących w nich zawartych. Najlepiej jest trzymać się zwykłej wody, unikając ukrytych kalorii w innych napojach.

Jak schudnąć – tabletki na odchudzanie to już przeszłość?

tabletki na odchudzanie

Najczęstsze pytanie jakie pada u mnie na coachingach to czy tabletki na odchudzanie to już przeżytek. Odpowiadam, że nie. Środki takie jak tabletki na odchudzanie nadal są w łaskach ale możemy zrzucić pare kilogramów także w inny sposób. Oto pare wskazówek:

  • Unikaj napojów gazowanych – Typowa 8-uncjowa puszka zawiera od 90-160 kalorii, w zależności od marki. Puszka Pepsi zawiera 140 kalorii, więc wypijająć butelkę do kolacji zwiększysz swoje dzienne spożycie kalorii aż o 280. Jeśli musisz je pić, wybieraj te dietetyczne. Napoje gazowane zabijają też działanie środków takich jak tabletki na odchudzanie.
  • Uważaj na fantazyjne kawy. Jeżeli myślisz, że poranna latte nie ma wpływu na dietę, będziesz bardzo zaskoczony. Duża kawa latte ze Sturbucksu ma 180 kalorii, nie doliczając już dodatkowych 60 kalorii z bitej śmietany. Jeżeli nie zamówisz beztłuszczowej kawy, to spożyjesz około 240 kalorii tylko pijąc kawę. Kiedy już zamawiasz poproś o mleko beztłuszczowe lub sojowe. Unikaj bitej śmietany, możesz za to wziąć syrop bez cukru albo słodzik taki jak ten marki Splenda lub Stevia.
  • Czy to pomarańczowy, winogronowy czy żurawinowy, soki są przeładowane cukrem i kaloriami. 8-uncjowa szklanka soku marki Simply Orange zawiera 110 kalorii, 22 gramów cukru i 26.9 gramów węglowodanów. Jeżeli będziesz pił odchudzanie tabletkiszklankę każdego ranka, spożyjesz przez cały tydzień dodatkowe 770 kalorii. Jeżeli już koniecznie potrzbujesz soku pomarańczowego do śniadania, dodaj kilka kostek lodu lub wody. W ogóle, staraj się trzymać z dala od soków, szczególnie tych używanych do koktajli jak żurawinowe, winogronowe i pomidorowe.
  • Trunki alkoholowe zawierają największą ilość kalorii ze wszystkich napoi. Czy to puszka piwa czy drink, takie koktajle mają katastroficzne skutki dla twojej wagi. Przeciętne piwo zawiera od 135 do 209 kalorii. Jeżeli jednak musisz wypić piwo lub dwa, wybieraj te jasne. Najjaśniejsze i obecnie dostępne piwo to Budweiser Select 55, ma tylko 55 kalorii i 1.9 gramów węglowodanów. Unikaj owocowych drinków typu pina colada, daiquiris, margarita. 12-uncjowy drink pina colada zawiera 644 kalorii. To więcej niż w Big Macu i tu nawet tabletki na odchudzanie nie pomogą. Pijąc 2 przyswajasz 1,288 kalorii nie licząc już dziennej liczby kalorii z jedzenia. Zdrowie będzie zmiksować alkohole z wodą gazowaną, dietetyczną colą lub odrobiną soku pomarańczowego.Wino też jest dobrą opcją, kieliszek zawiera od 90-120 kalorii.